As

10 stycznia 2014
Pośladki i brzuch to chyba najchętniej ćwiczone przeze mnie partie ciała. Przyczyną tego jest fakt, że każdy lubi robić takie samo wrażenie z obu stron, zwłaszcza jak ktoś się za nami obróci. Przedstawiam kilka ćwiczeń które znam, lubię, robię i gwarantuję że są skuteczne.

Ćwiczenie 1
 Uklęknij i oprzyj dłonie na podłodze, dokładnie pod barkami. Napnij pośladek i unieś ugiętą lewą nogę tak, aby stopą celować w sufit. Wytrzymaj chwilę i opuść nogę (ale nie opieraj kolana na podłodze). Staraj się nie kołysać biodrami. Powtórz 10–12 razy najpierw jedną, potem drugą nogą.
 Ćwiczenie 2
Stań w szerokim rozkroku, palce stóp skieruj na zewnątrz. Chwyć ciężarek (lub 1,5-litrową butelkę z wodą) w obie dłonie i unieś ręce nad głową. Napnij mięśnie brzucha i pośladków. Zrób przysiad i jednocześnie ugnij ręce, opuszczając ciężarek za głowę. Wytrzymaj 3 sekundy i wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz 10–12 razy.Ponadczasowo i od wielu lat wielbię i wychwalam trening na pośladki mel-b. Jest dość lekki, więc może być wykonywany nawet codziennie. A niema lepszego sposobu na dobry sen, niż szybki wieczorny trening. Pierwsze efekty widziałam już po 2tygodniach ćwiczeń.

  Życzę miłego wylewania potu